دو مدل از بهترين انواع دوربين مداربسته شيائومي

 

دو مدل از بهترين انواع دوربين مداربسته شيائومي

برند شيائومي  توليد كننده لوازم و تجهيزات الكترونيكي است كه كمتر از 10 به يكي از رقيبان سرسخت و جدي در بازار تبديل شد؛ بدون شك محبوبيت ترين برند شيائومي به واسطه بازخورد مثبت آن از سمت كاربران بوده است.

شيائومي بعد از مدت كوتاهي شروع به توليد لوازم الكترونيكي جانبي مانند دوربين مداربسته شيائومي كرد كه اين لوازم هم به دليل اساس داشتن كيفيت و قيمت مناسب در بازار پر فروش شدند.

دوربين مداربسته شيائومي محصولات خود را در بازار به سه دسته دوربين شيائومي داخل خانه و دوربين بالت شيائومي و همچنين دوربين خودرو شيايومي تقسيم كرد. اين دوربين مداربسته هاي شيايومي همگي تحت شبكه هستد در حالي كه كماني هاي مداربسته ديگر سيستم هاي خود را تحت آنالوگ و ديجيتال ارائه مي دهند شيايومي با انتخاب بهترين آن ها به صورت تخصصي به توليد دوربين تحت شبكه شيائومي پرداخت.

بين محصولات دوربين مداربسته شيائومي دو مدل بيبي كم و دوربين خودرو شيايومي از همه پر طرفدار شدند اما قبل از اينكه دلايل محبوبيت اين دو دوربين مداربسته شيائومي را به صورت جداگانه توضيح دهم مي خواهم يك فاكتور مهم در توليد دوربين شيايومي بگويم كه همه محصولات برگ برنده شيايومي است؛ طراحي زيباي محصولات از لحاظ شكل بدنه و ظرافت و دقت آن دوربين مداربسته شيائومي را به يك محصول لوكس تبديل كرده است.

همچنين شيائومي سعي داشته تا با به كار گيري  AI و سنسور هاي هوشمند در دوربين هاي خود اين وسايل را كاربردي و از ديگر محصولات سيستم امنيتي و نظارتي متمايز كند. براي كسب اطلاعات بيشتر درباره دوربين مداربسته شيائومي اينجا كليك كنيد. در ادامه قابليت هاي بيبي كم و دوربين خودرو شيايومي خواهيم پرداخت.

 

 

بيبي كم شيائومي

قابليت هاي بيبي كم شيايومي

 

همانطور كه در بالا اشاره بيبي كم شيايومي علاوه بر اينكه ظاهر زيباي داشت اما تنها يك وسيله لوكس الكترونيك براي اتاق كودك نبود بلكه سيستم نظارتي قوي آن به والدين اجازه ديدن كودك خود را در هر ساعت و وقتي مي داد. 

از آن جايي كه دوربين بيبي كم شيايومي مانند ديگر دوربين مداربسته هاي شيايومي تحت شبكه بر روي گوشي موبايل مي توان تصاوير را در هر مكان و زمان ديد.

كاربرد نظارتي دوربين بيبي كم شيايومي را مي توان به صورت كامل بر روي طراحي ساختار آن ديد؛ بيبي كم شيايومي با چرخش 360 درجه مي تواند  بر تمام زواياي اتاق نظارت كند  همچنين بيبي كم شيايومي با داشتن لنز وليدي مي تواند با ميدان ديد بيشتري به منطقه يا محيط اطراف خود نگاهي داشته باشد.

از جمله مزاياي ديگر بيبي كم شيائومي حساسيت اين سيستم به صداي كودكان است چرا كه اين دوربين با كاربرد نظارت بر كودكان، سالمندان و در انتها حيوانات خانگي ساخته شده است و مي توان با استفاده از سلامت و حال آن ها با خبر شد.

اما اين ها تنها قابليت هاي بيبي كم شيايومي نيستند بلكه بيبي كم شيايومي با در نظر گرفتن يك ميكروفون و اسپيكر داخلي قابليت انتقال صداي دو طرف را برايتان امكان پذير كرده است.  اين قابليت براي صحبت و مكالمه با كودكان و يا سالمندان بسيار مفيد خواهد بود.

دوربين مدار بسته بيبي كم شيايومي را مي توانيد در خانه بر روي ميز يا قفسه كتاب خانه قرار دهيد و همچنين مي توانيد آن را به ديوار يا سقف نصب كنيد و تصاوير را از زاويه دلخواه ببينيد؛ براي اطلاعات بيشتر درباره بيبي كم شيايومي كليك كنيد.

 

قابليت ها و ويژگي هاي دوربين خودرو شيايومي

طراحي دوربين خودرو شيايومي به گونه اي است كه مي توان از سه زاويه خودرو را مشاهده كرد؛ دوربين خودرو شيايومي براي داشبورد، پشت ماشين و براي اينه جلو ساخته شده است؛ اين دوربين هاي ثبت وقايع شيائومي مي توانند براي راننده هاي تازه كار بسيار مناسب باشند چرا كه راننده ها در اول كار براي پارك كردن خودرو دچار چالش مي شوند با استفاده از دوربين مداربسته خودرو شيايومي مي توانند پشت ماشين را به طور كامل رويت كنند و فاصله خود را با اطراف حفظ كنند.

دوربين ثبت وقايع خودرو شيائومي هم با داشتن لنز وليد تقريباً  زاويه ديد 120 درجه را در اختيار مي گذارد.

اما اين دوربين خودرو شيايومي چه كاربردهايي دارد و چگونه به ما كمك مي كند ؟ بدون شك دوربين خودرو شيايومي زماني كه دچار سانحه رانندگي يا تصادفي شويد تمام جزئيات را براي شما ضبط مي كند دوربين مداربسته خودرو شيايومي مي تواند اي تصاوير را به عنوان مستندات به افسر پليس يا مراكز بيمه ارائه دهد. چرا كه به محض ضربه خوردن ماشين دوربين اتومبيل شيائومي شروع به ضبط فيلم مي كند و لحظه به لحظه آن را در رم ثبت مي‌كند حتي در زمان پارك خودرو و لحظه اي كه ماشين خاموش است به محض ضربه خورد فيلم ها ذخيره مي شوند.

درست است كه دوربين هاي مداربسته مثل دوربين خودرو شيايومي براي محافظت و امنيت است اما بعضي از افراد از اين فيلم دوربين خودرو شيايومي براي ثبت خاطره سفر خود استفاده مي كنند كه اين هم يكي از قابليت هاي آن است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.